Příběh trička - Psycholog
Náměty na trička vznikají různě. Někdy stačí jediný záblesk inspirace, ve kterém je všechno od nápadu po styl a kompozici obrázku, který už pak "jen" stačí namalovat. S Psychologem to bylo trochu jinak.
Od začátku jsme věděli, že chceme tričko inspirované Pac-Manem. Toho znají dokonce i negeekové a je o něm nespočet memů.
Prvotní nápad byl vzhledem k náplni hry v podstatě ze života: žravé kolečko má zlé sny o tom, že ho pronásledují duchové, a řeší je s psychologem. Úplně marné to nebylo. Jenže já i moji člověci jsme cítili, že to není úplně ono, že tomu chybí silná pointa.
Pointu měl obstarat vtipný text. A to byl zádrhel. Od počátku máme pravidlo, že tričko jde do produkce až ve chvíli, kdy jsme s ním všichni spokojení. A na tom textu jsme se shodnout nedokázali. Tahle verze byla někomu moc dlouhá, tamta zase onomu málo vtipná a tak všelijak podobně.
Uplynulo několik brainstormingových čajoven a výsledek pořád nikde. Byl to o to větší průšvih, že jsme tričko vybrali jako jeden ze dvou motivů pro test kvality potisku od různých dodavatelů. I když jsme totiž neměli finální variantu, věděli jsme, že oproti WASD (což je to naše druhé první :) tričko) bude výrazně náročnější na kvalitu tisku.
A byl to právě stres z blížícího se termínu, který motivu dal šmrnc. Seděli jsme v čajovně s tím, že do konce týdne musí návrh odejít, a po milion páté diskutovali nápis na tričku, když prakticky z frustrace jednoho z nás napadlo: „Tak to otočíme. Noční můry bude mít ze špatného svědomí duch a bude ho honit hned několik žluťáků. To je tak praštěný, že to text nepotřebuje.“ A když následně Mony přišla s návrhem dušího doktora, ze kterého jsme my ostatní lehli smíchy, věděli jsme, že to bude hit.
A je!